PENGUMUMAN

Kami telah berpindah ke laman web yang baru (www.dapperak.org)
Harap maklum.

DAP Perak Aktiviti

Sabtu, 8 Mei 2010

Kenyataan Media Yb V.Sivakumar pada 07/05/2010


(07/05/2010)

Satu program suntikan vaksin H1N1 telah diadakan di Klinik Kesihatan Tronoh pada hari Jumaat pada jam 10pagi hingga 11.30 pagi. program ini telah dianjurkan oleh Pusat Khidmat Masyarakat Dun Tronoh dengan kerjasama Klinik Kesihatan Tronoh.

Tujuan program ini adalah untuk membolehkan para penduduk kawasan Tronoh mendapatkan suntikan vaksin percuma. Menurut Yb V.Sivakumar senarai nama para penduduk yang ingin mendapatkan suntikan ini telah diberikan kepada kakitangan Klinik Kesihatan Tronoh untuk membolehkan mereka membuat persediaan untuk mendapatkan bekalan vaksin yang cukup untuk menampung keperluan. Seramai 65 orang penduduk telah hadir untuk mendapatkan suntikan tersebut.

Tambah Yb V.Sivakumar lagi gejala penyakit H1N1 sangat memudaratkan kerana bilangan kes tersebut semakin meningkat dan menyeru agar para penduduk tampil mendapatkan suntikan vaksin disamping mempraktikkan amalan kebersihan diri. Beliau juga mengucapkan terimakasih kepada para kakitangan Klinik Kesihatan Tronoh kerana menjayakan program ini.


Sekian

Thiruthani Kannavelo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan